ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت دهه کرامت + جزئیات شباهت‌های حضرت معصومه (س) با حضرت زهرا (س) حضرت معصومه (س) مظهر یک دختر اجتماعی در معنای دینی و اسلامی مشهدالرضا(ع)، میزبان همایش ملی «رویش امید» | رحیم‌پور ازغدی: حقوق زن و کودک، بزرگ‌ترین خط قرمز اسلام است  عطر شادی در بهشت هشتم پیچیده است | آغاز جشنی به بزرگی کرامت امام مهربانی‌ها + تصاویر رونمایی از درب طلای حرم امام رضا (ع) همزمان با آغاز دهه کرامت + فیلم و عکس حرم مطهر رضوی آماده میزبانی از زائران غیرایرانی در دهه کرامت کشف یک آغوش امن سیده جلیله فاطمه‌معصومه (س) برکتی به نام دختر | آنچه باید درباره شأن دختران در باور‌های دینی بدانیم طوفان به تاسیسات برق در مشهد و دو شهرستان خراسان رضوی خسارت زد نشست هم‌اندیشی کمیته علمداران شورای هیئات مذهبی مشهد برگزار شد مروری بر جایگاه و نقش زنان مسلمان در تاریخ صدر اسلام کینه را باید دفن کرد؛ آنچه می‌کارند مهر است نگاهی به آموزه های اسلامی درباره روابط خانواده، حدود و حقوق متقابل آنها نسبت به یکدیگر ارزش روایت و نشر حدیث
سرخط خبرها

خارجی و خارج از نوبت!

  • کد خبر: ۲۱۵۷۸۰
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
خارجی و خارج از نوبت!
سلام ایمام ریضا، من ادوارد هست از کشور جامائیکا. در این مدت که در ایران درس خواند، خیلی دوست داشتم به پیش شما بیاییم و با شما دیدار کرد، زیارت کرد.

سلام ایمام ریضا، من ادوارد هست از کشور جامائیکا. در این مدت که در ایران درس خواند، خیلی دوست داشتم به پیش شما بیاییم و با شما دیدار کرد، زیارت کرد. من در این نامه سعی کرد کمی نوشتن به فارسی تمرین کرد. من عاشق زبان فارسی هست و فارسی به قول آن نویسنده معروف شکر است. من راهنماکننده توریست بودم در کشور خودم! و هم در کشور خود و هم در کشور‌های دیگر خیلی جا‌ها رفته ام و بازدید کرده است.

من در کشورم کم نیستند مقبره‌های آدم‌های معروف و مقدس، ولی آن‌ها قبرشان شبیه به یک مکان توریستی است و هیچ کس در آنجا‌ها گریه نکرد و همیشه جا‌ها بلیتی بود. من اولین بار که دیدم شما را الان هست و ناصر، هم کلاسی من در دانشگاه، گفت که شما سریع حرف آدم را گوش و خیلی زودتر از آن جواب داد. برای همین برای شما یک نامه فرندلی نوشت و شما هم به من پاسخ داد. شما حرمتان خیلی ادکلن‌های خوب دارد به هوا آغشته است و این برای من که در خیلی از جا‌های دنیا توریست بوده ام، عجیب بود.

من این چند روزی که در مشهد شما آمده ام و بسیار تایم زیاد دارم، در حرم شما می‌نشینم و فتوگرافی می‌کنم. من در این روز‌ها محو معماری و کاشی‌های خوشگل و قشنگ حرم شما شدم و می‌دانم آن معماری‌های کلاسیک این ساختمان‌ها هم آرت و هم یک روح و یک ایمانی در بازو‌ها و ذهنشان بوده که این دیزاین‌های پرفکت ساخته شده است. راستش من خیلی بلد نبود دعاکردن، اما همین که اینجا آمد و حالم خوش شد و انگار که یک نوزاد هستم، خیلی احساس سبکی دارم و این نامه را نوشتم که بگویم از شما ممنونم که به قول ناصر حاجت من را روا کردید. با تشکر. ادوارد تاروود از جامائیکا.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->